summer in my heart

Hej!
Idag har det varit jättevarmt och man känner liksom lukten av sommar! Jättehärligt! Jag tänkte bara skriva en snabbis eftersom jag måste hjälpa till med maten. Idag börja vi med sex&samlevnad i skolan, kul!
Snart kommer Jesper! Eller inte så snart, typ om 5 timmar. Sen på lördag tror jag att jag ska vara med Sofia! Efterlängtat som bara den kan jag säga!
På tisdag ska jag ha svenskanationella muntligt. Jättenervös, vet inte vad jag ska säga och vi ska prata i 4 minuter! Dör ju eller nå. Och man fick ju inte så lång tid på sej att förbereda sej heller e. Men nu ska jag gå och hjälpa till med maten! Hare så mysigt!
Pusshej!

♥Rebecka

En bild från Kreta. Brun vi var! Och ja, vi spelar barnspel..


Små vi var och titta mitt långa hår♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback