Sexy bitch

Tja!
Idag hade vi bara en lektion, sen slutade vi!! Lycklig.. Ville ju ha idrott, men kändes inte så värt när vi ändå hade slutat efteråt. Nu sitter jag på mitt rum med Elsa och Josse och spelar mario! Har ju fått låna Jesper nintendo64, supersnällt av honom! Elsa har färgat håret på Josse och det gick väl ganska så hyfsat. Så nu spelar Elsa mario, Josse sitter på sängen och jag sitter vid datan! Samlad grupp. Nej, men vi har superkul.

Hade väl bara tänkt att skriva lite idag för att visa att jag lever! Idag gjorde jag även klart engelska sammanfattningen av en bok som vi läste, skönt att ha det klart! Idag ska jag skriva om fåglar hade jag tänkt.
pusshej!
Rebecka

sötaste på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback