Drive by

Hej!
Jag är inte heller död, faktiskt! Lever mitt liv utanför bloggen faktiskt.. kommit på att det är sjukt jobbigt att skriva om vad man gjort hela dagarna. Beundrar alla som klarar det varje dag! Som inte jag kan..

Idag har jag varit hemma från skolan. Inte så värst sjuk med feber eller nå, men kunde knappt prata igår eller imorse. Men nu vill rösten sammarbeta lite bättre. Har väl inte så himla mycket mer att säga. Ihelgen ska jag vara med Jesper iaf, ska även fira 6månader. Sjukt vad fort det gått och sjukt vad jag älskar dej♥
Tjarå!

Rebecka

Rosor är röda
Violer är blå
Smultron är söta
å du likaså <3

Kommentarer
Postat av: Haav

jag älskar dig med gumman!<3 längtar efter dig!!:D<3

2012-03-14 @ 20:43:21
Postat av: jesper

haha gulliga ni är då ;) ofta du har gjort ett blogginlägg? :O:O

2012-03-14 @ 21:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback