Ledig :D

Tänkte prova på det här med tidsinställt inlägg, aldrig testat förut så måste ju göra det någon gång :) När det här inlägget läggs upp så sover jag nog så gott i min säng och behöver inte änns ställa en klocka, underbart! :D

Saker som jag ska göra men säkert inte kommer orka:
- Städa mitt rum T_T
- Baka cupcakes
- Plugga
- Städa ännu mer
Så ser min planerade dag ut.. Men kommer antagligen bara sova (A)

Är så övertrött just nu så sitter och googlar runt lite, hittade det här testet som jag tänkte göra :D
Vilken svordom använder du mest?
Fan och helvete

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Ingen jävla klocka ställd :D
Var köper du dina matvaror ifrån? Ehm.. tar ba från kylskåpet xD
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Tar mycket hellre bilder
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa till Japan
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja
När var senast någon stötte på dig? Ingen aning xD
Vad åt du till middag senast? Baconröra med pasta(jag som lagat den :D)
Kan du vissla? Nja, inte bra xD
Tittade du på tecknat när du var liten? Ohja, gör det ibland fortfarande :3
Äger du några popband t-shirts? Nä xP
När flög du senast? I somras till Mallorca med Rebecka och våra familjer :D
Pratar du några andra språk? Tja, engelska? :P
Har du gråtit offentligt? Säkert när jag var liten, men inte på flera år iallafall
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nope.
Vad har du med dig in på bion? Pengar xD
Vad har du för väder? Helt kolsvart ute just nu så ser inget :/
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Helt klart när vi har praktiskt ;)
När sov du senast på golvet? På ett läger strax efter jul.
Vilken är din favorit drink? Ingen aning :S
Gillar du din boendesituation? Absolut, en säng och en dator är allt jag behöver ;D
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Klarar mig med ett få timmars sömn men blir det flera dagar i sträck blir det väldigt jobbigt..
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nejdå
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Händer aldrig, är tyst som en mus ;)
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17 :D
Tror du på liv på andra planeter? Jag vet inte riktigt. Jag tycker det känns otroligt om jorden skulle vara den ända platsen som har liv i hela universum, det är bara så konstigt :P
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Försöker peppa mig själv att fortsätta kämpa och att ingenting hjälper genom att ligga hemma och deppa.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Om jag fick den chansen, ja. Älskar utmaningar :)
Tycker du om att krama folk? Jag älskar att kramas :D
Äger du en digitalkamera? Jajjemän :)
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ehm.. ingen aning O.o
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nja, om det är en privatperson stör det mig inte. Men om tex en läkare ska ringa men inte gör det blir jag irriterad xD
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Tänker inte på det, skulle jag göra det så kan jag inte äta :S
Är du mörkrädd? Jag är inte rädd för mörkret, jag är rädd för det som kan finnas i det. Men det är bara när jag är tex ute och det är mörkt :)
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, nycklar och headset :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback