Dag 28 - En vana som jag önskar att jag inte hade

Hej!
Döda mej inte! Har varit lite osocial på bloggen nu, men varit mycket duktigare än mina två andra kompisar kan jag ju verkligen säga! Idag hade vi friluftsdag och jag och Elsa valde promenad. Inte visste vi att vi skulle bestiga ett jävla berg. Har ont överallt just nu och halsen värker, så jag hoppas man har tagit igen lite kalorier nu. Men till dagens fråga då.

Jag har massor med vanor.. Till exempel som att titta på klockan. Då menar jag liksom inte titta hur mycket den är eller så, utan på siffrorna. Typ 18.09. oj, vad coolt! 9+9=18. Alltså fattar inte varför det har blivit så, men jaja. Sen om jag äter något som typ på donken. Då tar jag nästan alltid nuggetsmeny! Då typ bara måste jag äta upp stripsen först, när alla är slut får jag börja med nuggetsarna. Lite småkonstig, jag vet. Sen har jag säkert massor med andra vanor som jag inte kommer på just nu. Snart börjar top model sverige också, hejar på Rebecka!♥ Ska även försöka få Jesper att titta på det! Men nu ska jag bara chilla i sängen och äta musli som jag har köpt, helt själv!
Hare bäst!
Rebecka

Kan ju få se mina fina smilgropar, eftersom att jag älskar dom.

Kommentarer
Postat av: jesper

woohoo ett inlägg :D fina smilgropar, dom är jätte gulliga ;)

2012-02-28 @ 23:04:33
URL: http://http://jespernorrby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback