Dag 25 - Detta är jag beroende av

Jag har faktiskt inte övegett bloggen helt och hållet! och det tänkte jag bevisa med att göra ett inlägg. Idag har vi haft studiedag, och på en studiedag ska man plugga, eller hur? Näe. Det blev väl inte riktigt så, även om det var det jag hade tänkt. I lördas var jag på två femtiårskalas, det låter väl kul? Njaa va.. Mycket mat blev det i alla fall.

Igår hade vi badmintontävling, där jag fick världens grymmaste pris, angry birdslakan! klå den ni. På kvällen så hade vi singstar-kväll, o sjäng en massa. Bara därför har jag världens bästa låt, lady in red.

Jag känner att jag hoppar över dag 23 och 24, det är ändå ingen som vill se en bild på min dator, och nagellack, vad är det? Skojade bara för de som inte fattade min fina övertrötta, icke existerande humor.. Men liksom jag använder inte nagellack.

Så! När det gäller vad jag är beroende av, måste jag nog ta wordfeud! haha! Bättre mobilapp får man leta efter.
Nu ska jag "plugga". Hejdå!!

/Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback