Dag 25 - Detta är jag beroende av

Hejsan!
Det var inte alls längesen jag skrev. Vi kan ju leka det iallafall. Ja, tänkte fortsätta på dagarna jag iaf.. Har ingen aning om vilken dag vi är på, men jag kör på ja! Måste bara berätta att jag fått praktikplats! Två sista veckorna innan sommarlovet ska vi praktisera! Så vi liksom ba slutar typ tre veckor tidigare än alla adnra eftersom att sista veckan så städar man ju bara och sånt! Ska praktisera på Hudiksvalls smådjursklinik iallafall, kommer bli superkul!!

Detta är jag beroende av..
Typ Jesper.. Oväntat va? Men annars mobilen också! Den måste jag alltid ha med, kan inte vara utan den! Är det nå mer? Jag vet inte.. Jag är typ beroende av att alltid ha något att göra på helgerna! Annars blir jag typ rastlös och sur och det känns som att jag missar en massa saker, haha.. Ja, det var väl nästan allt, har säkert glömt något. Men det gör inget!
Puss
Rebecka

Lite ego där, men just nu, atm, bryr jag mej inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback