Dag 22 - Tv-serie jag älskar

Jag har kommit fram till en sak! Ett stoer beslut i mitt liv. Jag ska inte bli kock. Inte heller någonting som har med mat, eller att baka att göra.. Känner att jag inte skulle överleva särskillt länge på mitt yrke i sånna fall!
Men idag var det inte mitt framtida yrke (eller inte framtida yrke) vi skulle skriva om, asså (me myself an I..) Utan det var TV-serier!!

Jag har börjat kolla på typ en miljon serier, men jag vet inte hur många jag sett klart på, typ tre? haha!
De bästa, i alla fall av dem jag kommer på nu, är nog the OC och vampire diaries. The OC blev jag typ helt förälskad i första gången jag såg, och tycker fortfarande att den är lika bra..

//Elsa

Kommentarer
Postat av: sofia

Vampire diaries!:D<3

2012-02-09 @ 11:49:12
URL: http://sofiaakerluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback