Dag 21 - Favorit ställe

Hejhej!
Idag har det varit en seg dag och vi såg typ sex filmer, bara på förmiddan. Tur att fem av dom var kort.. Sen såg vi en till film på eftermiddan. Höll mej faktiskt vaken då iallafall. Det var god mat idag, efterlängtat som tusan! Sen hittade jag en kondom på vägen idag också! Lyckos mej, fast nej, min kompis tog den. puss!

Mitt favoritställe är såklart hos Jesper! Men också min säng! Seriöst, måste vara den skönaste i hela världen. Sen sommarstugan och mormor och morfars båt. Det är ställen som betyder mycket för mej. Även farfars sommarstuga! Eftersom att jag har världens bästa farfar och får låna den ibland!♥ Och den ligger så perfekt, nära till allt i Fjäle!
Tjarå!
Rebecka

Jesper's place

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback