Dag 21 - Favorit ställe

Var en riktig soft dag idag. Hade två lektioner varav ett matteprov som tog ca 30min, så slutade vid 1 idag :) Och eftersom att lärarna tycker vi är en sånn underbar klass(eller inte) så är vi till och med lediga imorgon, så otroligt SKÖNT! :D

Har många ställen jag tycker om och favoriten är nog sängen, så otroligt skönt att lägga sig efter en jobbig dag :P Och min säng är skönare än både Elsa och Rebeckas ;) Men ett annat ställe som jag verkligen trivs på och alltid har kul på är faktiskt när vi är i köket i skolan. Jag har kul med klasskamraterna samtidigt som jag alltid får lära mig något nytt och vi har helt underbara lärare :) Så jag brukar faktiskt tycka det är kul att gå till skolan när vi har praktiskt ;)

Här ser ni en bild på en av mina lärare, Peter. Han är lätt bland de bästa :D I bakgrunden ser du a la carte köket där jag faktiskt kommer vara på torsdag och fredag ;)


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback