Dag 21 - Favorit ställe

Hej!! Elsa som skriver sista minuten, sådär precis innan jag ska sova! Så gör jag med allt, jag gör alltid allting precis innan det ska in, uppsattser, inlämningar, ja allting! Fast det funkar väl ändå.. haha!

 

Mitt favoritställe var i alla fall dagens ämne!!

Just nu skulle jag bara vilja säga min säng, liksom finns det något bättre? Och att den är världens skönaste gör ju inte saken sämre. Rebecka kan ju glömma det hon skrev, för min säng klår allas sängar.

Eftersom att jag inte kom på någonting bättre, bestämde jag mig för att sängen var min favoritplats.

 

vi kan låtsas att det här är min säng..

 

/Elsa


Kommentarer
Postat av: Johanna :D

Fin säng elsa ;) hihi

2012-02-08 @ 17:53:02
URL: http://www.mondoblog.se/johannastyrman/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback