Alla hjärtans dag!

Hej alla snyggingar!
Tänkte slänga in ett litet inlägg om alla hjärtans dag! Har aldrig tyckt att det är något speciellt med just den här dagen, faktiskt. Men är ju faktiskt en ganska mysig dag, iallafall när man får uppleva den med de man älskar. Jag älskar min familj, de är helt underbara och fick ett gulligt mail av mamma imorse. Men det är inte bara min familj jag älskar.. Älskar också mina kompisar som är helt underbara och världsbäst i hela världen. Det finns också en väldigt speciell person som jag älskar mest, Jesper.

Kan ju säga att jag älskar dej hur många gånger som helst, men orden gör ingen rättvisa.. för jag älskar dej mer! Tillsammans i snart 5 månader och det har varit den bästa tiden i hela mitt liv. Du gör mej lycklig och lyser upp min dag. Du är den allra finaste jag vet och den jag ser upp till mest. Jag är verkligen världens lyckligaste tjej och jag längtar tills vi ska åka till fjällen tillsammmans! Det är galet va bra du är och jag hoppas att du vet det. För mej betyder du världen. Och jag tänker aldrig släppa dej. Puss!
Jag älskar dej
♥Rebecka


Kommentarer
Postat av: jesper

naaw va gulligt! :D (y)

2012-02-14 @ 17:10:25
Postat av: Johanna :D

Så söta ni är!:) <3

2012-02-14 @ 22:58:09
URL: http://www.mondoblog.se/johannastyrman/
Postat av: Haav

jag älskar dig med! Jag önskar att jag hade kunna ha varit med dig idag, men hoppas att du har haft det bra! Längtar tills på fredag!<3

2012-02-14 @ 23:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback