I'm not gone, just lost

Tjena mellanbena! 
Känner ju att det är full fart på bloggen iaf! Nej, men haft mycket på gång nu. Fick ett stort skolarbete som vi skulle göra.. ÖVER lovet. Och är ändå inte klar än.. men som tur var så är nästan ingen helt klar! Idag är det torsdag och imorgon fredag! Älskar fredagar!! Vi har fått nytt schema också. Vi börjar ännu senare på måndagar och slutar ännu tidigare på fredagar! Kan ju inget annat än älska vårat schema iaf! Massa kärlek på det.

Har ju inte skrivit något om jul och nyår, men jag fick iaf inte någon skoter! Men fick bra julklappar ändå. Nyår spenderades med Malin och Jesper med massa andra. Vi ska få börja köra fyrhjuling, snöskoter och traktor på skolan! Det har man ju längtat till! Vi ska även försöka ta motorsågskörkort.. Det längtar man inte lika mycket till. Vi såg en film idag om vad som kunde hända om man inte var försiktig och den var ju ganska avskräckande om man säger så. Typ flera som hade tappat fötter och armar och sånt, uscha. Men man får väl försöka så gott som möjligt. Jag ska iaf ta snöskoterkörkort, kan ju vara kul att ha!

I helgen har jag fullt upp. På fredag efter skolan ska jag till stan med Elsa och kika lite. Efter det ska jag vara med Sofia, det har varit efterlängtat! massa pussar på dej! På lördag ska jag vara med Jesper och på söndag ska jag kolla på hans match och sen ska jag få prova dyka med tuber! Hur coolt är inte det då?

Men nu tycker jag att jag har skrivit ganska så mycket iaf. Justja! Igår, tror jag det var, byggde våran klass kontainar(stavning). Det ska ni få se bilder på! Vi klara det iaf, efter en tid. Men känner ju att jag verkligen gillar min klass!

pusshej leverpastej!
♥Rebecka







färdiga produkten!


Kommentarer
Postat av: jesper

rebecka är bäst!!! :DDD <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2012-01-12 @ 16:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback