Dag 9 - Andra mappen två gånger, första bilden

Okej, Snart helg!! Och imorgon ska vi åka hundspann och typ titta på får eller nå. Och sen äre ju slutatidigtfredag!! Sen ska jag ha en toppenhelg med först Jesper och sen Elsa!! Du är väldigt saknad Elsa.♥

Iallafall min bild.
Rebecka

Den här bilden är på två personer jag älskar mest i hela världen. Skulle inte klara mej utan er. Vi bråkar ju ibland, men det är ju bara på skoj. Eller ja, ibland kan vi vara sur på varandra en lång tid.. men vi kommer alltid tillbaka till varandra. Ni är iallafall de bästa jag vet och ni gör mej glad. Tack för att ni finns!♥
Bilden är tagen av Elsa, tror jag, på en badmintontävling. Justja, Kan ju lägga till att de båda är grymt duktiga på badminton och att för mej är ni bäst.
Mina idoler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback