Dag 2 - Mina rädslor

Redan dag 2!! Det går undan!

Ja, iaf något jag är extremt rädd för är hissar! Kan såklart åka, men gör det inte villigt, tar trappor om det finns. Eller brukar jag blunda. Menja, hissar är bara usch det. dö.
Sen är jag rädd för att karuseller ska gå sönder när man åker dom, fast jag älskar karuseller.♥
Jag är rädd för att dö ensam, eller vad man säger. Att det inte finns någon som bryr sej om en  när man blivit för gammal. Sen är jag lite rädd för att stå på scen också. Men vem bryr sej liksom.

Nu ska jag gå till Camilla, ni får ha det så bra!
hejdå!
Rebecka


Kommentarer
Postat av: jesper

bra saker, för hissar kan vara det värsta som finns -.- och håller med dig om karuseller

2012-01-18 @ 19:21:03
Postat av: jesper

bra saker, för hissar kan vara det värsta som finns -.- och håller med dig om karuseller

2012-01-18 @ 19:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback