Dag 10 - Mina 3 topplåtar

Hej!
Imorgon är det helg! Helt galet vad fort det går! Och imorgon går vi bara i skolan i tre timmar!♥ Idag var vi och tittade på hundspann. Det var två personer som hade 56 hundar! 56 stycken! Aja, Sen var vi och titta på fårvallning. Det roligaste var väl hundarna. Jaa, min tre bästa låtar.

1, Måste ju vara Här kommer Rebecka - Discocrew! Grymt bra text!
2, Work Out - J Cole
Alltså det här var jättesvårt! Finns ju så många bra låtar! Vill ju bara proppa in alla från playlistan min.
3, Sista låten.. åhhh, jag kan seriöst inte välja! Därför får det bli Tonight I'm fucking you - Enrique Iglesias, Ludacris, Dj Frank E för att den är skön.

Ja, Det var svårt och det finns säkert bättre låtar. Men det var dom jag kom på nu.
puss
Rebecka

Min sötaste!Jag älskar dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback