Dag 10 - Dina 3 top låtar

Shit vad svårt, är ju så många låtar jag tycker är bra och jag lyssnar på så mycket blandat :S

Men en låt som ligger mig tätt om hjärtat är låten "Tallulah" av Sonata Arctica. Gillar mycket låtar av dom men den här är min favorit :)


En annan låt jag tycker är bra är "Black and blue" av Sonic Syndicate :D


Och så slutligen så får det väl bli "The ballad of planet earth" av Adept ;)


Slutade typ vid 13 idag när jag egentligen skulle sluta kl 15, så jäkla nice :D
Jag står typ i serveringen i skolan den här veckan och vi höll på förbereda tills imorgon idag, så vi blev klar tidigt :P Så imorgon ska jag servera, ska bli jätte kul, fast är väl ganska nervös inför det också :S

Även att Patrik tycker jag ska skriva att han är en jätte bra kompis, så jag är väl snäll och gör det :D Så Patrik, du är en jätte bra kompis!

Nu ska jag gibba lol, hörs hej :D

Jätte gammal bild som jag hittade. Var när vi var på klassresa till Gotland i 6:an :O


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback