Dag 1 - Fem hemsidor

Bara jag kvar att skriva idag. Gjorde ett litet collage precis som Elsa.

- Den hemsidan jag absolut tillbringar mest tid på är såklart facebook, precis som alla andra.
- Sen är det en hemsida som inte är lika vanligt. Nämligen DeviantArt, brukar lägga ut lite bilder och saker jag skapar där. Fast var väldigt längesen jag la ut något nu, borde kanske börja med det igen? :)
- På något vis så kommer Youtube upp helt magiskt när man har tråkigt, konstigt, konstigt..
- Sen är det några få bloggar som jag följer. Foki är det väl mest, sen är det Nevnarien som toppar.
- "Google is you bestfriend" som man säger. Och det stämmer ju faktiskt väldigt bra tycker jag xP



/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback