Dag 17 - Hit vill jag åka innan jag dör

Hejsan!

De här grejarna hade varit så sjukt kul! Någonting jag bara ska göra.

_________________________________________________________________________________
Enda sen jag såg en jordglob för första gången (eller i alla fall fattade vad det var för något), och insåg att det var Nya Zeeland (eller Australien...), och inte Kina du skulle komma till om du fortsatte gräva på hålet rakt ner i marken, sedan dess har jag velat åka dit. Liksom när vi hade dag, så hade de natt, och när vi hade sommar, så hade de vinter! Allt var helt bakvänt, och hur coolt är inte det för ett typ.. Litet barn..? När man sedan fick reda på att Australien hade kängrus, och en massa andra coola djur, gjorde ju inte det direkt saken sämre. Inte häller när man fick reda på att sagan om ringen, och många andra filmer filmats på Nya Zeeland, och naturen där är.. ja.. Awesome!! haha, det hade i alla fall varit ganska väldigt coolt att typ fota där..

Lite kortfattat kan man väl säga att jag ska åka till Australien och Nya Zeeland.

//Elsa


Kommentarer
Postat av: jesper

haha du kan ju prova gräva ett hål och se hur långt du kommer...

2012-02-02 @ 22:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback