we're all winners

Rebecka här.. igen! Känner ju att jag måste hålla igång bloggandet! Så idag hade vi bara två lektioner, och två prov. Ett prov i ellära och röjsågskörkortsprovet! Skulle ju vara lite småcoolt att liksom kunna säga att man har körkort på det, eftersom att man egentligen måste vara 18.. Imorgon har vi också bara två lektioner och slutar vid lunch! Absolut min favvodag! Också är det utvecklingssamtal också.. men det tycker jag faktiskt är ganska kul. Kom iaf nyss ner till mitt rum, har varit hos Evve och testat något nytt spel på wii, kul var det iaf!

Nu tänkte jag att jag skulle sova, så godnatt och sovgott! Pics makes it funnier, right? Därför får ni en bild när jag kör röjsåg å. Vilken tur ni har! fast?
sweet dreams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback