Jobbigt läge

Sitter och funderar på att gå och lägga mig. Både ser fram emot skolan imorgon och inte ser fram emot det. Hur går det ihop? O.o

Jag går ju restaurang linjen på Broman och imorn ska jag servera gäster för första gången. Är typ as nervös att jag ska tappa en tallrik, spilla sås eller kanske till och med elda upp deras hår..
Det värsta är att mamma och pappa antagligen kommer att dyka upp på fredagen också och äta mat, har inte så stor lust att servera dom precis.
Men på ett sett ser jag fram emot det också, får ta det som en utmaning och våga försöka.
Peppar mig själv och intalar att det kommer gå bra, så vi får se hur det går :)

Håll tummarna för mig :D

/Malin


Kommentarer
Postat av: jesper

haha du kommer klara det skit bra (y)

2011-11-30 @ 22:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback