You learn

Tjena!
Idag har vi haft pysseldag på skolan!! awsm. Kommer bilder nedan. Alla som läser kan ju vara lite ledsen med mej.. för vi får lov IMORGON!! Alla andra har redan lov ju. Men vem bryr sig? Kul med skola ju. Kan ju säga att jag älska våran julshow. Helt toppen! Sexy and I know it.. helt underbar! Har inte så mycket att skriva, men är ju julafton snart! Har inte riktigt fått in julkänslan, men det kommer väl. Jag har fortfarande inte fixat en enda julklapp.. jo! en.. Men ska till stan imorgon med Elsa, efter det ska jag klippa mej. hata. Fast blir ju bara topparna såklart! Jag får väl önska alla ett grymt jullov! God jul och gott nytt år! Ska försöka blogga lite ibland också!
pussis

♥Rebecka


kul att städa..







hitta lite saker

våra knäck som blev lite brända..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback