So happy I could die

Tja! Kom precis fram till Ljusis, eller för nån timme sen. Min helg har varit helt underbar! Sen har man ju världensbästa föräldrar som köper ny mobil åt en å!<3 Har haft ''kalas'' ihelgen, bara för släkten, fick väl en hel del pengar å lite godis! Efter det åkte jag till Jesper och spenderade natten där.

Prov imorgon och jag glömde boken, som man ska ha läst 44 sidor i, här.. känns ju toppen! men får läsa lite nu. Tänkte kila över till Camilla nu å plugga! Ni får ha det så bra och lyssna på en superbra låt som jag har hittat!! Got 2 luv U - Sean Paul feat. Alexis Jordan, Urbra!
pussnatt
//Rebecka

<3, min mobil ser man också!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha du fick en ny mobil:)

Vilken gullig bild på dig och jesper!:)

I helgen måste du vara med mig!:D<3

2011-12-05 @ 16:03:51
URL: http://sofiaakerluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback