Saving the world, because no one else can

Hola!
Bara jag som tycker att det bara är jag som skriver nu? Det är ju lite tråkigt, hoppas de har en bra anledning till att inte skriva.. Ännu en underbar helg! Och måndan har redan varit, typ. Sen imorgon är det ju tisdag, sen bara är det onsdag, halva veckan! Fast blir typ som en dag kvar för mej då, eftersom att jag slutar tidigt varje fredag! Är det nån som tittar på julkalendern? Iaf så visade syrran mej ett jätteroligt klipp från den. Typ när några poliser skulle rita en fantombild och va så stolt, sen ba var det jättekul!!! haha.. Mår super btw, hoppas alla skriver ner det! Idag på idrotten boxades vi! Superkul men jättejobbigt. Skulle ju nästan kunna hålla på med sånt. Men nu känner jag att jag är lite hungrig, så ska titta vad mamma har gjort åt mej! Alltid lika spännande!
pusshej
Rebecka Ring


Min kompis Evve, med några råttor. gulligull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback