I see the light

Hejsan!
Idag har vi haft hjärt&lungräddning hela dagen, så vi fick sluta tidigare!!<3 Like an elit! Har inte gjort så mycket idag, kom nyss ''hem''. Jag har äntligen tagit ut den gemensamma dammsugaren från mitt rum iaf. Hoppas ingen har saknat den. Imorgon är det helg! Två lektioner bara. Vad ska ni göra ihelgen? Jag ska vara med Jesper hela helgen! förhoppningsvis. Inte många dagar till julafton heller, wiiho. Bara för att jag har tid och allmänt tråkigt kan ni få se min önskelista. Btw, bara jag som inte fixat julklappar än? Ni kan ju höra av er om ni inte har!

xbox (som jag inte kommer få)
rosa wesc-hörlurar
högtalare till datan/mobilen
solglasögon, bara för att jag har tappat bort mina superbra'a!
presentkort
amnesia, CoD och kanske ett nytt starwars.. bara för att det är det ända jag är hyfsad på!
smycken
slalomglasögon, eftersom jag inte har några egna
en BRA keyboard/piano
skoter, kan jag ju fetglömma..
♥Rebecka Ring


våran lektion. Jag som har lindat! Evve som är offer.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har heller inte handlat julklapaar(A)

2011-12-15 @ 17:04:00
URL: http://sofiaakerluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback