I failed, but I try again

Tjenare! Försökte blogga från mobilen idag, men det gick ju inte det e! Nice dag på skolan idag, men saknar min Elsa som är i Egypten! Kom tillbaka snart! Veckorna går ju sjukt fort och snart är det julafton!! Och för er som inte visste, så fyller jag år idag! Äntligen 16! wii! Har försökt att ladda upp en video från skolan, men den vill inte sammarbeta, så det blir inget av det. Får en bild istället! Saknar min Sofia! Så på fredag ska jag vara med henne för sen åker ju hon utomlands. Inte nå avundsjuk! Du får ha det så bra och sola lite åt mej!
byebye!

//Rebecka


Josse och Camilla jobbar på bra! (y

Kommentarer
Postat av: Sofia

Naw!:D

vad gullig du är bubban, på fredag syns vi och då ska du sova hos mig jippi!:D!<333

2011-12-07 @ 17:50:38
URL: http://sofiaakerluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback